رئال مادريد سند خود درباره اخراج اشتباه بازيكنش را منتشر كرد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

باشگاه رئال مادريد در وب سايت خود ويديويي را منتشر و با استناد به آن ادعا کرده که 'په په' نبايد در درگيري با دني آلوز کارت قرمز مي گرفت.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه رئال مادريد، مدافع پرتغالي رئال مادريد در نيمه دوم بازي با بارسلونا در پي تکل روي دني آلوز از زمين اخراج شد، اما تصاوير ويديويي منتشر شده توسط وب سايت باشگاه رئال مادريد نشان مي دهد که پاي بازيکن پرتغالي اصلا به بازيکن برزيلي بارسلونا برخورد نکرده است.
 اين ويديوي دو دقيقه اي همچنين برخورد ميان پدرو و آلوارو آربلوآ را در بر مي گيرد که در آن مهاجم بارسا خود را با صورت به زمين انداخت.
 در درگيري ديگري ميان مردان گوارديولا با تيم مورينيو رخ داد، سرجيو بوسکتس از بارسلونا در برخورد با مارسلو صورت خود را با دستانش پوشاند و به زمين افتاد.
 باشگاه رئال مادريد از حمايت چندين ورزشکار که در صفحه توئيتر خود مطالبي در رد ادعاي آلوز و اخراج په په و نيز درگيري هاي ديگر ميان بازيکنان دو تيم نوشته اند، برخوردار شده است.
 ''ريو فرديناند'' مدافع منچستريونايتد و تيم ملي انگليس از جمله اين ورزشکاران است که در صفحه توييتر خود نوشت: ‌اين شيرجه يک جوک بود و هر کسي را دستپاچه مي کرد. وقتي پدرو آن صحنه را ديد آيا مي توانست صحيح فکر کند؟ بازيکنان راگبي بايد به فوتبال بخندند.
 اين بازيکن انگليسي درباره آلوز هم نوشت: اگر هر بازيکني مثل او بعد از يک تکل با برانکارد بيرون از زمين برود و بلافاصله به بازي برگردد، من اجازه مي دهم جفت پا مرا تکل بزنيد.
 ''مايکل اوون'' هم تيمي فرديناند هم از دني آلوز مدافع سابق سويا انتقاد کرد و نوشت: کار آلوز خوشايند جامعه ورزش نخواهد بود ولي قطعا هواداران بارسا را خوشحال کرده است. 
  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 2592
بازدید کل : 44649
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1